Vi välkomnar alla hoppare till Skärstad för att hoppa med oss! Det spelar ingen roll om du är Turkey eller Skygod, kom för att hoppa och stanna för grillning, lofthäng eller bara avkoppling i naturen på vackra östgötaslätten.

Hoppriser

Detta är priserna per hopp beroende på höjd för alla hoppare med licens. Betalning görs enbart med kort eller insättning på bankkonto, vi hanterar inte längre kontanter vid hoppfältet.

Höjd

144 kr
210 kr

Rigghyra

För de hoppare som är färdigutbildade och inte har en egen utrustning går det bra att hyra av klubbens elevutrustningar. Dock så har alla klubbens elever förtur på dessa utrustningar. Endast elever som går klubbens grundkurs eller fortsättningskurs har gratis tillgång till elevutrustningarna.

Rigghyra 75 kr/hopp

Kontonummer

Vid insättning av pengar på hoppkontot sker detta smidigast på plats via swish eller kortbetalning.

Klubbens bankgironummer:
Hoppkonto 5985-8365
Klubbkonto 384-0931
Kurskonto 5985-8373

Om du vill betala hopp ska du vända dig till hoppkontot. För betalning av tandem, tandemfoto och förnyelseavgift använd klubbkontot. Du som ska gå kurs använder kurskontot.

Karta över hoppfältet

Bild över hoppfältet Skärstad
Klicka på kartan för att förstora den